Monday, October 3, 2011

Smartson testperson!

Ja, i förra veckan damp det ner ett paket i min låda. Jag var lite konfunderad. Jag hade ju online-shoppat lite några dagar innan men inte kunde väl det ha kommit redan? Så när jag öppnade paketet så gick det upp ett ljus för mig. Javisst ja, det hade jag ju glömt. Jag har ju anmält mig som frivillig försökskanin, jag menar utvärderare, av Neutrogenas visibly clear blackhead eliminating daily scrub(långt namn!). I paketet fanns 1 tub på 150 ml samt 10 st små påsar på 4 ml. Vad jag skulle göra med påsarna sa de inte, men jag antar att det är meningen att jag ska dela ut det till villiga testkaniner?



Det lite roliga är att jag precis köpt hela serien visibly clear blackhead eliminating men ännu inte börjat använda den. Mycket bra tajming, alltså.

De ville också att jag skulle skriva ner vad jag har för förväntningar på produkten innan jag börjar. Jag måste säga att jag är en rätt så realistisk människa. Jag förväntar mig inget mirakelmedel, men det skulle vara kul om det här funkar för mig. Jag vet också att våra kroppars kemiska sammansättning skiljer sig något från varandra och därför är det ju inte säkert att något funkar för mig bara för att det har funkat på någon annan. Men som sagt; det skulle vara kul om det funkar för mig. Det jag hade velat bli av med är dels de svarta prickarna på min näsa och dels mitt problemområde - finnar och orenheter runt hakan. Varning för mindre sexiga bilder!




Å så en liten länk:

Länken har jag också lagt upp till vänster här på bloggen. Det är bara att klicka er vidare om ni vill veta mer om det här testet eller smartson i allmänhet.

No comments:

Post a Comment