Tuesday, November 22, 2011

Rejäl frukost

Dags för lite dokumentation igen. Jag hinner knappt med på morgonen nuförtiden. Klockan ringer 6 och sen är det full fart mest hela tiden ända fram till efter middagen. Nåja, så här såg i alla fall min frukost ut idag:


En skål havregrynsgröt med kruskakli och kanel, en skiva surdegsbröd med kalkon och gurka och så en kopp mandarn te.

Det har blivit så lite träning på senaste tiden. Dels så har jag haft ont om tid och mycket saker som kommer ivägen för träningsn och dels så har jag inte riktigt motivationen.

Jag går ju på Friskis men jag trivs inte med att träna klockan 5-6 på kvällen. Det hamnar mitt i maten och då missar jag chansen att samlas och återkoppla dagen. Tråkigt tycker jag. Nej, jag föredrar att träna på eftermiddagen, men som sagt. Viktigare saker kommer i mellan. Hoppas att motivationen kommer igen bara jag fortsätter att träna, om än lite mindre intensivt än förut. Det löser sig nog.

No comments:

Post a Comment