Sunday, March 11, 2012

Gratis är gott!

Vet ni, jag blev nästan chockad. Häromdagen fick jag av en bloggare reda på att man kunde gå in på Kronjästs facebook sida och publicera ett recept. Något som du bakat. Om man publicerade ett recept med bild så skulle de skicka en jäskorg - GRATIS.

Jag var tveksam till att detta verkligen stämde. En jäskorg är ju inte alltför billig. De går ju ändå på några hundralappar. Men jag lämnade ändå ett recept med bild på deras sida. Några dagar tidigare hade jag ju bakat de goda GI semlorna så jag valde dessa.

Inom några timmar svarade kronjäst på mitt inlägg på facebook och bad mig att skicka min adress via email vilket jag gjorde. Några dagar senare kom det ett paket på posten och jag som helt glömt bort att jag skickat in recepted blev glatt överraskad när brevet visade sig innehålle en jättefin jäskorg.

Tack, tack Kronjäst! Mycket uppskattat. <3

Kolla, kolla. Här kan man till och med se receptet på deras webbsida, om man så önskar. =) http://www.kronjast.se/recept/dinkelbullar-gi

1 comment: