Sunday, February 5, 2012

GI dag 14

Iag var sista dagen på min testperiod. Jag gick alltså igenom GI fas 1. Det kändes inte så märkvärdigt. Något som får mig att undra om jag gjort helt fel. Men hur fel kan man göra om man följer en meny? Jag har bara ett fåtal gånger bytat ut måltider. T.ex. en köttbit och ost istället för något annat kött som jag tyckte var för dyrt och ovanligt.

Nåja, sista dagen bjöd i alla fall på en lyxig öppen omelett med några skedar chili con carne och ost. Lunchen hanns inte med utan det blev en tidig middag istället i form av anka, sallad, brysselkål och lite turkisk yoghurt. Till kvällsmål blev det mozzarella, tomat några ostrullar med olivolja, salt, peppar och basilika.

Idag fuskade jag dock lite och smakade en lite tesked av en kaka som min sambo åt. Pepparkakspaj - jag var bara tvungen att veta hur den smakade!

Här ser du mina två senaste frukostar:


No comments:

Post a Comment