Tuesday, April 10, 2012

The Challenge

Första dagen. Jag är just nu lite hungrig, men det är inte så konstigt. Dessa paket med frysta kycklingbröstfiléer kan vara lite sneaky ibland. Det visade sig att bitarna var ovanligt små så middagen blev lite mindre än väntat.

Jag började dagen med filfrukost. Istället för flingor så har jag hittat vakumfriterad blandad frukt i naturgodishyllan. De är visserligen friterade och är lite sockrade så man ska inte tro att man bara kan vräka i sig för att det är frukt. =)

Sen blev det dags för träning. My, oh my, det var tufft! Jag tog dagens Bodyrockpass och gjorde om det till pyramidträning. Tufft så in i bomben. Efter 40 minuters huffande och puffande med viktväskor, hopp hit och did och pull ups så gav jag mig ut på en häääärlig promenad. I regnet. I vanliga fall har jag inga problem med regn, speciellt inte nu när det inte är så kallt. Men efter bara 10 minuters promenad kände jag hur det började plaska i skorna - de var dyblöta! Jag gick dock vidare i alla fall. Att träna när allt känns lätt är ju inga problem. Det är när det känns motigt och man ändå fortsätter som man verkligen visar vad man går för. =)

Jag känner redan nu att det kommer vara svårt att inte väga eller mäta sig en enda gång dessa fyra veckor.

Passande fitspo för dagen.

No comments:

Post a Comment