Thursday, April 19, 2012

Gårdagens workout

Igår kände jag mig omotiverad och deprimerad och ville inget annat än att försvinna under täcket med all comfort food som jag möjligtvis kunde tänka mig. Varm choklad, popcorn, paj osv..

Jag tvingade mig ändå att träna och hoppades att lite endorfiner skulle få mig på rätt spår igen, det gjorde det inte. För en gångs skull hjälpte inte träningen mitt humör. Jag tog god tid på mig att ta mig igenom mitt program, men det gör inget - jag gjorde det i alla fall. Om du undrar så lät jag bli allt det där jag inte borde äta.

Så här såg mitt träningspass ut:

25 reps per exercise, 2 times through
* bag on shoulder back lunge, switch shoulder
* sb squat
* push up
* divebomber
* mountainclimbers(25 per leg)
* squat and press
* side bend(25 per side)
* tricep extension
* sit ups

Min tid efter 2 rundor genom programmet var: 47:10

Efter det, på kvällen, så gjorde jag Lisa-Marie's squeeze-övningar. Dem hittar du här: http://www.bodyrock.tv/2012/03/12/breakin-a-sweat-bonus-butt-chest-back-sculpt-cool-down/ under bonusövning a, b och c.

No comments:

Post a Comment