Friday, May 6, 2011

Fredagen blev inget bra..

Allt började bra. Jag laddade upp med en bra frukost - fil, 1 msk fiberhavregryn, några vindruvor och ett knäckebröd med färskost och kalkon på. Sen när det blev lunch kunde jag inte förmå mig att äta eftersom jag, i mitt huvud, hade överätit på morgonen. Därför blev det bara ett litet plommon. Innan middagen släppte känslan lite och jag unnade mig en fredagsdrink. Jag dricker väldigt sällan. Sen var det dag för middag - grillat fläskkött och klyftpotatis med en fräsch sallad. Så långt var allt OK. Sen kom kvällen..

Jag skulle baka lite till en avslutning och medan jag var i köket tog jag en godisbit. Sen under resten av kvällen kände jag ett ENORMT sug efter sötsaker. Jag försökte bekämpa det med diverse grönsaker. Jag gjorde grönsaksdippa och blev enormt mätt men lyckades ändå trycka i mig mer.

Dagen blev ungefär såhär:
Fil och knäckebröd
Plommon
Mjölkdrink
Grillat fläskkött, klyftpotatis, sallad
Slickepotten från bakningen
5-10 godisbitar
1 bit fudge
dippa med morötter, gurka och paprika
1 grahamskex med choklad och marshmallowfluff
1 grahamskex med nötkräm och marshmallowfluff

Jag tror det var allt. Jag borde ha valt att gå och lägga mig istället för att ta ett snack klockan 11 på kvällen.. nu har jag istället en hård klump i magen.

No comments:

Post a Comment