Sunday, May 22, 2011

Latmask

Ja, jag försöker ju ta bilder på min mat varje dag men jag är ju så lat att jag inte orkar ladda upp dem! Det känns ju också lite tjatigt att ladda upp nästan identiska bilder varje dag. Just nu är jag inne i en knäckebrödsperiod. Wasa delikatess är underbara, tunna, inte allt för krispiga och jag kan verkligen lassa upp och göra maffiga mackor som jag står mig på länge.

Jag har också varit riktigt dålig på att dokumentera min träning. Denna veckan har jag t.ex. tränat två pass på måndagen, två pass på onsdagen, ett pass på torsdagen och ett på lördagen. Lite blandat med cardio och styrka. Ett framsteg som jag gjort är att jag under passen på Friskis gjort fulla armhävningar istället för på knä. Det trodde jag inte att jag skulle klara! Man där fick jag så jag teg, det handlar bara om att våga prova.

Jag har inte kört några fler Bodyrock pass vilket är lite tråkigt för de är verkligen jätteeffektiva, speciellt om man har ont om tid och de är också bra för att man kan se tillbaka på sina gamla "poäng" och jämföra. Känner mig lat. Lite oprovocerat med tanke på att jag tränat sex pass denna veckan.

Frukost: knäckebröd igen



Middag, antagligen från i torsdags med tanke på att det blev da capo igen. Lite bättre portionsstorlek denna gång.



Och så unnade jag mig en liten skål med jordgubbar igår. Svenska till och med! Med socker på.

No comments:

Post a Comment