Wednesday, September 21, 2011

Det är händigt att ha en man!

Mmhm.. Det här är något som jag skulle ha gjort för evigheter sedan. Mina två garderober var smockfulla och med alldeles för få hyllor, men inte längre! Nu när älsklingen skulle flytta in i mina garderober så var vi tvugna att köpa fler hyllor och då passade jag på att roffa åt mig lite större lådor! På pojkvännens bekostnad; han fick nämligen ta över min ena, lite mindre låda. Men jag tror inte han har något emot det. Han är ju man och har inte lika stort sortiment som jag!



Här är förresten dagens frukost. Det är nog den största frukosten som jag ätit på ett tag. Både knäckemackor och fil med skivad banan, lite havregryn och kakao. Det lite tråkiga är ju att det verkar som att oavsett vad jag äter till frukost så blir jag hungrig lika snabbt ändå. Jag tycker nästan att ja står mig längre på en halv portion havregrynsgröt än vad jag gjorde på det här.

No comments:

Post a Comment