Thursday, September 15, 2011

Försovning!

Nästan i alla fall. Klockan nio kom min pojkvän in och undrade om jag inte mådde bra eftersom jag inte hade gått upp än. Jag brukar dra hemmifrån klockan halv tio så det blev ju lite tight om tid att hinna göra sig i ordning och äta, men jag hann trots allt göra några knäckemackor och sticka hemmifrån utan försening. Där ser man.



Jag är dessutom otroligt baksugen nu, men jag borde ju inte. Speciellt inte mitt i veckan och helst inte utan anledning, men hur ska man utvecklas som hemmabagare om man aldrig bakar? När jag bakar så brukar jag inte bry mig om att göra det så nyttigt som möjligt. Jag tycker att ska det va så ska det. Oavsett hur mycket fiber, nötter, keso och morötter jag stoppar i min kaka så kommer den med all sannolikhet ändå inte kunna gå under kategori nyttig. Frågan är bara vad jag ska baka? Några förslag?

Nästa fundering är vad jag ska göra till middag..

No comments:

Post a Comment