Tuesday, September 6, 2011

En liten frukost

Jag har så svårt med att avgöra om mina portionsstorlekar är stora eller små. Ibland frågar jag pojkvännen, som då säger att jag inte åt speciellt mycket, men ibland så känns det som om jag verkligen vräker i mig. Jag tar gärna två portioner också, hellre två små portioner än en stor. Jag vet inte varför, det är väl något mentalt-socialt problem.

Här är i alla fall en liten frukost som jag åt innan ett träningspass. Jag ville inte äta något för tungt så det blev väl runt 1 dl yoghurt och 1 dl special k red berries. Sen glömde jag visserligen att äta efter träningen som jag planerat, men, men, sånt händer.



Jag älskar dessa flingor. De ser så söta och fluffiga ut. Som små moln i min yoghurt. De består tydligen, utöver vete, också av ris. Kanske är det därför de ser så fluffiga ut?

No comments:

Post a Comment